Synpunkt & Felanmälan

  1. 1. Ärende
  2. 2. Synpunkt
  3. 3. Felanmälan
  4. 4. Skicka in anonymt
  5. 5. Skicka in

Denna e-tjänst har 5 steg.

 Felanmälan 

                                          

 

 

 

Vad händer med din felanmälan?

  • Vi tar emot dina uppgifter som en inkommen handling
  • Din synpunkt eller felanmälan blir registrerad
  • Vi ser till att rätt person (politiker eller tjänsteman) får den och i förekommande fall rättar till fel och brister
  • Åtgärder kan ta olika tid i anspråk beroende på vad det är för uppgifter du lämnar.
  • Vi kommer dock att ge dig besked inom 10 dagar om vad som händer.

 

Att ta tillvara på dina synpunkter är ett led i vårt kvalitetsarbete. Det ger oss en möjlighet att förbättra vår verksamhet.

 

Tala gärna om vem du är och hur vi kan kontakta dig, om vi skulle behöva fråga dig om något.

 

De personuppgifter som du anger kommer att behandlas av Degerfors kommun och de personuppgiftsansvariga nämnderna för att kunna administrera ärendet och behandlas i övrigt enligt personuppgiftslagenlänk till annan webbplats.

 

Synpunkt

 

Hjälp oss att bli bättre!

Lämna din synpunkt på kommunens verksamheter eller ge oss dina förslag och idéer. Beröm liksom missnöje tar vi givetvis också emot.